Piuuuuh.

piuh, eller hur man nu skriver det med bokstäver, så tycker jag om dagen som varit. Idag har jag varit hemma hos mina föräldrar, pratat med min mor, stulit kläder och lekt med lillasyster, i ca en halvtimme, tills Sandra messade och klagade på att jag var seg. Korven, ja jag tror hon är korv from nu syster liten, klagade på att jag uppdaterade för lite eftersom hon nu börjat läsa här.
Men vad sjutton, jag är på jobbet från ca halvtvå till tio, alltså jag åker härifrån vid ett och kommer hem vid halv elva- elva, därefter blir det mat, antingen hemma eller på max/donken, sen tittar vi på serier några timmar och sen sover jag till tolv, gör mig iordning och sen startar samma process. Det får vara så ibland, har man ett jobb vid sidan om och inte livnär sig på sitt bloggande(vilket kan vara svårt när endast 15 st entusiaster läser ens blogg) så hinner/orkar man inte alltid.
Tillbaka till dagen, vi åkte till jobbet, den enda incidenten på vägen dit var några stirrande gubbar i en korsning, "ryyyyys" säger jag. På jobbet var det möte, och vi fick frukt, godis och nötter för vi jobbat duktigt och prodcerat över hundra procent i flera veckor, dock tvivlar jag på att dagens produktion var så bra, men det var maskinernas fel. Jobbade med Sandra fram till sex och C från sex till tio, så det har varit helt OKÅ asså. Diskuterade katter och hundar med alla tan..eh... kvinnor på jobbet och fick dåndimpen när någon nämnde tandsten, jag menar, jag har själv skrapat tänderna några gånger det ilar och gör ont på mig, om man ska skrapa kattens ränder kommer dom gå sönder ! Och ja, jag vet att jag överreagerar.
Sen har jag åkt PILEN, blev max-middag idag, jag hatar snabbmat.
Entourage och Nemi.

hejjs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0