Längtan

Varför saknar vi alltid det vi inte har, men uppskattar det inte när vi har det utan tar det för givet?

Idag iallafall så blev jag så otroligt sugen på att gå ut och gå i det guldskimrande solskenet som kom fram på eftermiddagen, så det blev mycket tankar. Hela vägen runt Gränby sportfält och till 4H-gården tänkte jag, sen stannade jag lite och klappade på några små söta hästar, verkligen jättefina ponnys har dom! Sen stirrade jag på dom elaka tjurarna som stirrade tillbaka och drog mig hemåt.

Jag längtar tills jag blir frisk, tills jag får ett jobb, tills jag ska börja tävla igen och umgås med människor, men mest av allt så längtar jag tills Camilla ska börja plugga i Uppsala, för då får jag en nära vän här(om hon har tid att leka med mig mellan alla tentor vill säga och om hon flyttar in i staden) som inte bor tusen mil bort, typ i Gottröra eller Rimbo.

Kommentarer
Postat av: Fabis

! =C

2008-09-24 @ 22:59:37
URL: http://fabiannystrom.blogg.se/
Postat av: Janie

Oj, förlåt (a)

2008-09-24 @ 23:40:38
URL: http://janienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0