Jag sitter i skolan :)

Det är faktiskt ganska skönt, med tanke på att jag har ett "eget klassrum", tyst och lugnt. Jag borde plugga, jag ska plugga straxt, men jag har ingen inspiration riktigt ännu. Imorse hade katten gömt alla och verkligen alla mina hårsnoddar, jag borde ha ca tio stycken så jag förstår inte hur hon lyckades med det. Ska kolla om jag har några ruliga bilder på den här inloggningen nu. Sen väntar religion.


Aja. det funktionerade inte att ladda upp bilder här och nu, annars hittade jag rätt så söta bilder från min gamla kalender som aldrig blev färdig, där temat var att allting i bilden skulle vara svartvitt utom någon detalj som lyste upp allt.




Kommentarer
Postat av: josefin

dom vill jag seeeeee :O:O:O:O lägg in på mobilen eller ngt sen ? :)

2008-09-17 @ 11:36:05
Postat av: Janie

Jäså, ska se vad jag orkar göra senare, alla bilder är i ps format och det är jobbigt att göra om till jpeg jöh :P

2008-09-17 @ 12:02:02
URL: http://janienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0