"Jag fyller år, TRE år"

Ännu en natt sitter jag framför datorn, fastän jag egentligen skulle behöva sova inatt eftersom det är skola imorgon. Jag är förkyld och kan helt enkelt inte andas lugnt och normalt när jag lägger mig ner, istället sitter jag här tills jag är så utmattad att ögonen faller ihop automatiskt och jag kan somna med öppen mun så hela halsen torkar ihop utan att jag bryr mig. That's the sad truth.
Att jag sökt massa jobb nu också bidrar väl kanske lite till sömnlösheten, jag tycker inte om att leva i ovisshet, jag vill veta,

NU!

Så även om ni inte vill ha mig (om någon av er arbetsgivare mot förmodan skulle läsa detta), så ring mig imorgon runt 15-16 och säg det, tack.

Annars har dagen varit bra, jag har varit på treårskalas idag. Det första födelsedagsbarnet gjorde när hon såg mig var även att ge mig en upplysning om att hon faktiskt fyllde TRE år, men det visste jag väl redan? Hon är söt hon. Vi hade rätt så mysigt alla, fikade, tittade på Disney channel och småpratade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0