Hohohohoho, jag var rätt så rolig en gång i tiden,

typ i våras när jag inte skrev för att skriva utan väntade på inspiration och skrev mer sällan. Här är ett utdrag från den 26:e Mars -08 på min gamla blogg:

  -Min helg då ? Har som sagt vart på klassfest, vilket var kul.
 Jag har vart på lan... det går att diskuteras vad jag tycker om att vara moraliskt stöd på lan.

I måndags åkte jag till gottröra, hela tjocka familjen var där, mamman och pappan och systern och bröderna, Jimmys flickvän, Johnnys pojk-vän, Kusinvitamin och hennes/Josses kompis.
Vi spelade spel och åt mat.

På tisdagen åkte vi till arlanda för att sälja Jimmy som slavarbetare på Nya Zeeland, när vi kom till flygplatsen mötte vi en lurk som vi bestämde oss för att skicka med, Vincent hette han tydligen, men vissa av oss var vana vid att säga Håkan, så vi kallade honom för Håkan. Vilket som så lär dom precis vara framme nu efter en 32 timmar lång flygresa med en 10 timmars mellanlandning på Malaysia.


Ja, JAG tyckte att det var roligt iallafall.  Nu är Jimmy hemma  igen, Vincent glömde han kvar där nere, har hört ryktas om att han bosatt sig permanent på ön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0