Två punkter.

1. Jag känner obehag i alla sorters kroppskonversationer. Eller visst att ge komplimanger till någon annan, men att säga "titta på MIG vad smal JAG har blivit" får mig att känna obehag och mindervärdeskomplex. Det är min ana-hjärna som säger så, så snälla inget sån't i närheten av mig mer? Jag blir bara tyst, har inget att säga ändå.

2. Jag KAN bara inte släppa tanken av skorna, varje gång jag tar på mig något så tänker jag "GUUUD va schnyggt det vore med kängorna till det här"... Jag tror jag glorifierar dom, men det ända sättet att ta reda på är att åka och prova ett par... jag drar mig lite för det, eftersom det enda stället jag kan komma på i närheten där dom finns är i hufvudstaden, och om jag då bestämmer mig för att inte köpa så har jag åkt dit fram och tillbaka utan nytta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0