Nedräkning.

På tisdag kommer lönen! Inte mycket pengar kvar sen förra månaden nu... sisådär 50 spänn tror jag. Man känner sig lite handikappad faktiskt.

Helgen har varit skön. Efter att ha pratat med Fabian om depp och vad det beror på så läste jag på lite på sjukvårdsrådgivningen om självhjälp. Så nu har jag försökt göra som det står och försökt att ex. skapa rutiner i stil med att gå och lägga mig i tid och att äta ordentligt. Det stod också att man ska vara snäll mot sig själv och göra vad man är sugen på, så igår bakade jag, även om resultatet inte blev det bästa så var det mysigt. Sen var det snön, jag gillar den faktiskt, det blev ljusare ute. Livet känns inte LIKA hopplöst, även om jag skulle vilja ha sol och värme.

Idag har jag varit hundvakt åt Benson, han är en rätt så snäll hund. Katten delar inte min åsikt.



Hur lång tid som helst senare...

Jag tänkte ju tanka upp några sliskigt söta bilder på Pisse men ett brott har skett där hon är huvudmisstänkt, det är nämligen så att min USB-sladd till telefonen är spårlöst borta... och jag orkar inte leta mer, nu ska jag iallafall ligga och läsa Nemi till klockan slår tolv, sen ska jag titta in min kommande lön och sova. Hejjs.


Ps. Katten spelar dum och låtsas hjälpa till att leta, hon vägrar att berätta vart den är den jaevulen. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0