Gimmä såm spejs!

Inatt när vi skulle sova (eller inte bara inatt, varje natt) så vände jag på mig för jag vill ha utrymme när jag sover och ligga ifred. Då kom älskling närmare och skulle kramas, jag flyttar ifrån honom lite, och han flyttar efter. När jag säger åt honom så vänder han på sig och tar med sig hela täcket, men då har jag ändå bara ca 20 cm att ligga på. Välkommen till Johansson/Nyström nätter... visst är det mysigt, men så kan man inte sova. Värst är när katten ligger på ena sidan och Grappe på andra, båda PÅ mig. Då kan man inte röra sig jöh! Jag behöver lite utrymme för att kunna sova gott. Täcke också för den delen, vi borde ha två, jag vaknar ofta på nätterna för att fötterna är kalla, då har Grappe trasslat in hela nedre delen av täcket i någonting som är helt omöjligt att få upp, han låser fast det genialt med sina ben... morr! Jag vill ju bara sova.

Kommentarer
Postat av: celina

Haha! Det här borde Martin läsa... han har det som du nämligen. HOhoho!

2008-11-05 @ 14:39:19
URL: http://celina.blogg.se/
Postat av: Janie

Stackars xD.

2008-11-05 @ 18:05:59
URL: http://janienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0