Burr burr burr...

Det var minusgrader, fyra stycken tror jag närmare bestämt. Offret som gjorde våran bana hade satt alla kontroller mitt ute i sankmarker så man var tvungen att gå ner sig till knäna i vattnet för att kunna stämpla, dessutom hade han lagt ut kontrollerna perfekt så att man skulle springa igenom varenda sankmark mellan kontrollerna också. Efter sisådär tre kontroller kände jag inte mina ben från knäna och neråt, när man andades så kändes det som om någon tog tag om lungorna med en iskall hand och pressade ihop och till råga på allt så sprang vi fel.

Men men, jag är glad ändå, för vi sprang ifrån några gubbar på upploppet, vi stämplade rätt trots en lång tid ute på banan OCH vi fick varm saft när vi kom in i mål (jag sprang och tänkte på varm saft och hur gott det skulle vara hela banan, egentligen ville jag ha röd, men gul saft gick också bra).

Hopp och hej, äta mat kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0