Skön dag i trevligt sällskap

Imorse vaknade jag av ett sms från Fabian "är du vaken än?", runt klockan tolv, efter att ha somnat sju. Min första tanke var "Fyfan, jag orkar inte", men så såg jag att älskling var vaken så det blev lite mys. Sen var det upp och hets och stress, eller jag stressade faktiskt inte, bara Grappe, jag tänkte mest "Äsch, Fabian väntar." :P.

Först tog vi en tur till donken och drive in luckan, sen åkte vi till Coop och köpte mat á la grillat, för det skulle bli filmkväll(eh, dag) med popcornmaskin och grillade biffen hemma hos Fabis. Dock hann vi bara en film, en fjortisfilm så min lycka var gjord, "Bring it on: All or Nothing" som faktiskt undgått mig före. Den slutade lyckligt såklart så jag var i ett glädjerus efteråt :). Och så grillen, som vanligt så glömmer vi alltid göra iordning potatisen innan grillen sätts igång så vi får äta potatis och sås efter allt annat, men det var mysigt ändå. Mitt i alltihopa så ringde det, jag tittade på numret och trodde det var min faster, men när jag svarar så är det min 9-åriga lillkusin på andra sidan som undrar vilken dag vi ska åka och titta in affärer i Uppsala jag hon och systeryster, hon är så söt, jag hade inget svar till henne tyvärr, men ska prata med lillasyster imorgon. Sen bar det av hemåt efer lite incidenter med en dräglig tennisboll och mer eller mindre trevliga diskussioner.



Folk på uteplatsen, verandan eller ska man kalla det terassen?



Strike a pose hun !



Fabian the host



Drägglot



Hemfärd med Roxys bröst och min fina studentpresent. Tack för idag.

Ikväll måste jag gå och lägga mig klockan sju på kvällen och inte på morgonen pga jobb imorgon klockan sex i rimbo, alltså vakningsdags fyra för mig, BLÄ. Ingen rabarberpaj blir bakad inatt alltså, annars gjorde jag en riktigt god igår, med en lite improviserad vaniljsås som hade samma konsistens som snorigt slem (om ni inte har maizenamjöl hemma, använd helst inte potatismjöl i såsen).

GodNatt

Kommentarer
Postat av: Fabis

2008-06-22 @ 22:52:30
URL: http://fabiannystrom.blogg.se/
Postat av: Fabis

Så du säger att jag är en TOFFEL!?!?

2008-06-22 @ 22:52:55
URL: http://fabiannystrom.blogg.se/
Postat av: Janie

Huh, jag toffel ?

2008-06-23 @ 20:04:11
URL: http://janienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0