Min första lediga dag sen studenten

Var idag. Jag känner mig ganska så omtumlad efter veckan som varit, men också glad att den är över.

Imorgonbitti ska jag köra på körskolan, kommer bli kul, hoppas jag blivit bättre än sist :P. Nästa vecka ska jag vara hemma hos mina föräldrar några dagar och köra med pappa litegrann med så jag kan boka uppkörningen snart. Men pratade med Patrik idag och han tyckte jag kunde boka nu pga väntetiderna trots att jag inte känner mig säker att köra upp i nuläget, jag menar, tänk om dom fått en avbokning till dagen efter och jag får den tiden :o.

JAG VILL HA KÖRKORT NU!

Annars då? Planerar en klassfest den 27e juni med gamla klassen från mellanstadiet, jag vet att man inte brukar ha klassfester med mellanstadieklassen men vi tyckte om varandra.
Midsommar blir en lugn dag med bara grilla och prata, mycket få människor ska komma och det är jag nöjd med.
Diskmaskinen fungerar bra.
Resten av sommaren? Jobb, jobb och åter jobb. Eventuellt en semester och så 5-dagars då vecka 30, fan det är snart, jag måste börja träna om jag ska palla springa i fjällen :o.

Men det kommer bli kul. Efter sommaren har jag ingenting att göra, men det trivs jag BRA med, jag vill kunna känna möjligheten att jag faktiskt kan göra vad jag vill efter sommaren och inte bli fast här och ruttna. Men det kan min mor visst inte förstå, JAG KLARAR MIG UTAN DINA RÅD OM "VERKLIGHETEN" ! Man kan faktiskt skapa sin egen verklighet, jag blir så arg bara jag tänker på det, man behöver inte alltid ha allting upplanerat och fixat innan. Men enligt mina föräldrar så ska allting göras "rätt" och rätt är på deras vis allt annat är fel.
hua !

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0