Midsommardagen

Gårdagen var riktigt skön, vi tog det lugnt utan alkohol eller fest, åt god mat, spelade kort och tittade på tv. Iochförsig var jag lite bitter för jag inte hade någonting att grilla, så jag gjorde en rabarberpaj på impuls med florsockrad grädde och åt som middag xD, det gick bra ändå. Kortspelandet (gin rummy) gick mindre bra för mig däremot, då Grappe och Patrik gaddade ihop sig mot mig, dock försökte Svante hjälpa mig, men eftersom att Grappe och Patrik satt i tur efter honom så hann dom förstöra igen innan det var min tur. F***or.



Min fina rabarberpaj som jag fick beröm för :)



Fulingarna.

Kvällen avslutades med fjortisfilm "Just my luck" blev det och den var jättedålig, men vad kan man begära av en fjortisfilm. Kort och gott, midsommaraftonen blev kul och jag är nöjd.

Idag

Har det inte hänt så mycket, vaknade sent, bråkade med Grappe, fixade våran golvlampa som inte har lyst på ca ett halvår *nöjd*, hängde ut vårat täcke, bråkade lite till, bokade tvättid, spelade wow (efter en överenskommelse som vi kom fram till när vi bråkade), åt mat, spelade lite till och sen är det typ, nu :o. osch, det har inte hänt mycket idag alltså.



Middag ála lat

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0