"Bara några barn"

Ja, körlektionen gick bra, förutom att jag missade en grupp med ungar, men jag lovar jag körde inte på dom :P.

Nu är jag hemma igen, sitter på älsklingens dator för min agerade bio inatt i sovrummet och orkar inte bära in den hit (då vi inte har trådlöst internet så måste man sitta i vardagsrummet för att ha någon kontakt med omvärlden).
Prutto ligger ändå och sover så jag låter honom göra det istället för att springa in dit och väcka honom, det vart sent igår och det är skönt att vara ifred ibland när man alltid är med varandra :).

Som tradition ska jag ändå lägga upp några bilder som jag snokat upp :P, idag blir det toffelbilder :D.




Grappe och jag första gången vi umgicks sjätte maj 2007



På mitt sommarjobb förra året, precis efter vi blivit officiellt "tillsammans"  elfte augusti 2007


Jag gjorde mig på väg till mitt jobb en mörk vinterkväll och Grappe efter att han spelat wow eller dylikt :P (datum ? )

That's pretty much it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0