Saker som jag inte skrev när jag var så saklig.

Det finns en tant på jobbet som jag vill ha som mormor, eller, nu ska jag inte säga hellre än min mormor, för hon är ju ändå mormor, men man kan kanske ha en extramormor?

Celtic Cross är JÄVLIGT bra, ska lägga in ett klipp med dom också sen.

Idag när jag kom ut från cafét efter en liten matpaus så satt det en näbbmus under gräsklipparen och åt på en mask, men jag var för seg med att ta fram kameran så den hann se mig och kila vidare, det var synd.

Jag har tänkt massor, och jag ser ganska ljust på framtiden även fast jag varit en deppråtta, jag kanske har kommit på att jag KAN faktiskt välja själv nu vad jag vill göra med mitt liv och att jag fortfarande är ung så livet är inte slut än:).

Jag tänker inte träna inför femdagars, det är försent att börja nu.

Kommentarer
Postat av: Cissi

redan Janie, du är ju yngre än va jag är så än är livet inte slut ;-)

2008-07-18 @ 09:52:52
Postat av: Janie

Haha :P.... Nej, jag tänkte på det igår,eller egentligen inte just det, men att man utvecklas så otroligt mycket dom första månaderna i livet. Det är ju en jefla skillnad mellan Albin (björn och Lindas bebis) och Vincent och då är ju Vince bara tre månader äldre :o

2008-07-18 @ 13:11:38
URL: http://janienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0