Lättglögg kan vara bland det godaste på denna jord...i små mängder.

Sådärja sådärja. Hej på er folket! Jag kom precis hem från jobbet...och ja, klockan är halvett på natten. I två dagar har jag nu lämnat hemmet klockan ett mitt på dagen för att sedan komma hem lite mer än elva timmar senare, precis som busschaufförerna. På tal om det där fenomenet så kan jag ju då konstatera att det ÄR sjukt trafikfarligt, precis som jag påpekade förr, elva timmar no good.

Jaja, ledig två dagar nu i alla fall. Blev i princip tvingad till att säga ifrån av min käresta, men det är lite bra, för då kanske man kan börja med julstädat.

Älskade har uppkörningen på fredag. Hoppas det går bättre denna gång än förra. Eller det kommer det nog göra.

Jag vill ha en bok i julklapp, den finns inte på min önskelista, men jag har kommit på det lite såhär i efterhand att jag nog vill ha den. Det är en kokbok, och den heter så mycket som Snabbt och enkelt för fattig gourmet, det säger ju sig självt att den är skriven till mig! Snabbt, enkelt, billigt OCH gott, dessutom så skulle det tydligen vara nyttig mat också! För bra för att vara sant.

Jaja, lite skräp som var på hjärnan för tillfället bara.... tog lång tid att skriva, men jag surfade runt lite och gjorde glögg och mackor emellan också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0