Fyndigt.

I lördags gjorde vi en helkväll.

Först åt vi på restaurang, kinesiskt, ghud så gott.

Sedan gick vi på "Låt den rätte komma in", den var fin, men inte så fin som den kunde ha varit om dom inte valt att plocka bort diverse scener som gav filmen lite känsla. Ex. så framgår det inte i filmen att Eli´s (vampyrens) "pappa" egentligen är en gubbe som är kåt på henne. Man får heller inte veta någonting om vad som hände tidigare i Eli´s liv och att hon egentligen varit en Elias innan dom skar av mandomen. Förstörde jag något nu? Men som sagt, saker jag tycker var väldigt viktiga faktorer i boken har plockats bort från filmen. Kanske är det därför man inte ska läsa en bok före man planerar att se filmen?

Efter det så blev det utgång. Ja jävlar vad lättövertalad jag är! Men för första gången någonsin, tror jag, så umgicks jag hela kvällen med mina vänner och träffade inte någon random på krogen som var intressant att prata med. DET var kul, så nu vet jag hur det är att gå ut tillsammans, inte gå ut och tappa bort varandra i vimlet..... people sög dock som vanligt.

Gårdagen spenderades i sängen, och idag har vi varit i Bålsta samt lagat världens godaste lasagne.

Egentligen ville jag inte uppdatera innan det kom ut bilder, men people är ju så jefla sega på att uppdatera sin sajt. Bilder kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0