Oj, förlåt...

Har inte skrivit på länge, jag jobbar i ytterligare två veckor och kommer inte skriva så mycket på den tiden heller, men sen lÅvar jag att jag ska lägga in lite pics på världens sötaste kissebebis (som kanske kan få bo här sen, får  se) plus kanske en film/bild på en blixt, vet inte om den är så amazing, men det var ett sjuhelsikes åskväder iallafall.

I övrigt går jag och tänker på vad jag ska göra nu när jag slutar på tvätten, cafét och har läst ut skolan. På listan för tillfället:
  • Jobba på fritidsgård/dagis/fritids, alltså någonting där man kan vara till hands för barn/ungdomar.
  • Bli glassbilschaufför, men då måste jag ha ett körkort.
  • Skriva en bok, typ en självbiografi och krydda lite extra med misshandel osv. så man blir rik xD.
  • Starta eget företag, men då måste man ha en idé om vad också kanske?
  • Börja plugga, där står dietist, inredningsarkitekt, idrottslärare eller gyminstruktör högt på listan(fråga mig inte hur arkitekt kom in där, men det är kul med inredning).
Mer kommer säkerligen komma upp.

Annars känner jag mig rik för tillfället, den här månaden har jag betalat både hyra och räkningar samt köpt ett guitarhero med gitarr PLUS att jag satt undan ettåfem på sparkontot och har fortfarande mer pengar kvar på kontot än vad jag fick in totalt när jag gick i skolan :).

Jaja, vet inte om det blir så mycket intressantare än såhär, och eftersom det inte var så mumsig info så slutar jag nu :P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0