Nu klagas det här O_o

Fabian säger att jag ska uppdatera, och det gör jag nu, egentligen inte för att Fabian vill, oftast bryr jag mig inte om vad han vill utan gör som jag själv har lust... Usch vad elak jag är :O... Nej, jag är ganska snäll, men lite asocial bara. Som sagt är jag fortfarande på landet och jag har inga bilder eller någonting här, går inte ens att lägga in youtube-klipp från den här datorn, så därför tycker jag det är tråkigt att skriva inlägg nu, för tillfället har jag även en katt som springer på tangentbordet vilket gör det hela mycket bättre :P, hon kommer förresten bli min och Grappes nya bebis from. nästa vecka :D.

Och anledningen till att jag skrev inlägget var.... Ööööh, för att klargöra ?

Kommentarer
Postat av: mamma

Kan ni inte skaffa en ödla istället eller nåt annat utan päls:(

2008-08-13 @ 12:18:44
URL: http://bravas.blogg.se/
Postat av: Janie

ysch, jag vet :/... det är egentligen dumt med pälsdjur, men får dammsuga den och lägenheten och ha korsdrag när ni allergiker kommer förbi. Det blir bara en iallafall och egentligen så hade jag nästan tänkt att sluta tjata om katt, men jag tror att jag blev kär i den där "vadhonnuskaheta". Förlåt.

2008-08-13 @ 16:55:51
URL: http://janienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0