Första vårhelgen

Ni vet när man haft en såndär toppenhelg? En helg då livet bara känns allmänt bra, då man fått ge bort en bit av sitt hjärta till andra, ge bort glädje och omtanke och fått göra människor i sin omgivning glada. En sådan helg har jag haft. 
 
Ni vet när man har haft en riktigt kass helg? En såndär helg då man gör misstag och synar lögner, en såndär helg då man är fly förbannad och besviken, ledsen och bara gråter, och känner sig som en dålig människa men ändå har rätt på något sätt. En sådan helg har jag också haft.
 
Den här helgen har verkligen varit allt från solsken och fågelkvitter till åskmoln och blixtrar. I allmänhet bra, tror jag, mina känslor har åkt så mycket bergochdalbana att jag bara känner mig helt tom just nu, numb, ett jättebra uttryck som inte har någon ordentlig motsvarighet.
 
Annars?
 
Det har varit mycket vänner och familj hela helgen.
Jag har precis kommit igång med träningen igen efter halsont, elva missade pass och av dessa två nyckelpass, jag blickar framåt och har gjort en ny planering från och med imorgon. 
Ytligt fortsätter jakten på den perfekta vårjackan, jag har hittat en dröm från G-star, 1799:-, behöver fundera på det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0