SEMESTER!

Från och med idag är jag ledig i nästan två veckor. Det ska bli så otroligt skönt, jag ska resa, slappna av och (bäst av allt) TÄVLA, springa bergslopp. Om en vecka hoppas jag att jag antingen är i mål eller nära nu, jag kommer ha varit ute i ca 19 timmar vid det här laget om jag räknar tidsskillnaden.
 
Just nu, tvättning och packning, väldigt spännande.
 
 
Banprofilen och en del av banan, 115k, 7000+hm
 
 
En del av vårt kök tidigare idag, saker har tillkommit, dubbla pannlampor (man vill inte bli utan, vissa lopp har krav på två annars får man inte starta), dubbla skor (lite samma tänk), två ombyten, första förband, foliefilt, kompass, väska, våtservetter, ja ni ser, en hel del att tänka på. 
 
Och emellanåt hamnar hon uppochner, här ligger hon och tar selfies istället för att packa (lite därför jag börjar packa redan idag fastän vi åker först på måndag, då kan jag garantera att allt blir klart)
 
 
Jag längtar så till bergen, samtidigt ser jag fram emot en lugn helg hemma innan det bär av, kontrasterna, det är de som gör livet så fantastiskt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0