Sann lycka

Häromdagen slog det mig vilken otrolig tur jag har. Inte helt slumpmässigt men ändå tur. Jag har haft turen att möta så många bra människor genom livet och inte minst de senaste två åren. Starka människor som tror på sig själva och som också trott på mig, som sett potential i mig även innan jag själv upptäckt den. Det ena leder till det andra och jag är faktiskt väldigt bra på mycket jag tar mig för. Tycker jag att det är roligt så kan jag göra det mesta, känner jag mig inspirerad och passionerad så smittar det, häftigt! 
 
Jag är inte perfekt, absolut inte, men jag är jävligt bra och har kul när jag utvecklar och ändrar på mina sämre sidor.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0