XXL

YEY! Jag är med jobb! Den senaste månaden har jag varit aktivt arbetssökande, i huvudsak har jag varit aktuell på två olika företag för tre olika tjänster, jag har totalt varit på fem intervjuer och fått två erbjudanden. Idag är pappren påskrivna, jag ska jobba som heltidssäljare på XXL i Bromma framöver och jag ser fram emot det väldigt mycket!! 
 
Det tar faktiskt på krafterna att gå och vänta och inte veta och ringa och maila och bla bla bla. Jag är väldigt nöjd med utfallet och tror att jag både kommer kunna trivas och klättra i företaget. Jag jobbar min första dag imorgon, snabba puckar, det gillar jag!
 
Så nu får vi se, lovande att min butikschef är löparnörd och att jag kommer hålla till på skor, kan det bli bättre?
 
 
Så kom och handla era julklappar hos mig vid Bromma Blocks!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0