Monday morning letter

En, till en början, seg söndag som blev väldigt innehållsrik.
 
Som sagt, började halvsegt, en morgonpromenad, lite innehäng, småprat, kubbspel med granntanten, diskussioner om man borde dra och bada eller inte. 
 
På eftermiddagen åkte vi till heron, gick på XXL (den butiken är farlig, men jag köpte inget, i sällskapet blev det två par inlines), åt sushi, bowlade (jag var i bottenskrapet båda serierna) och sen blev det inlinesåkning på kvällen!! Så himla skönt, varför gör jag inte det oftare? 
 
Nu väntar jag på att maten ska smälta något, om 30-40 min blir det långpass (planerat långpass i vilseskogen) sedan jobb, måste ringa lite idag, jag gillar inte riktigt att ringa, men tänker att ett skogspass kommer ge mig energi som känns genom telefonen också.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0