Höjden av trötthet.

Nu har jag jobbat två dagar, jag är ovan, dagarna flyger iväg och jag har kul, men jag blir trött. Det KAN ha att göra med att jag måste åka 5:38 när jag jobbar morgonpass och att jag dessutom instruerade ett intervallpass igår kväll mellan 19:15-20:15 och inte var hemma, i Huddinge, före 21 igår, hungrig som en varg och oduschad, men vad vet jag? Haha. 
 
Nu är jag i Uppsala och är ledig imorgon, då ska jag ta tag i lite ihoppackning av lägenhet, tvätta och ringa samtal. 
 
Så jobb, jag blir glad, lite nykär när jag tänker på det, vilken tur jag verkligen hade! Heltidstjänst, utan egentliga "kontakter" utan bara på att jag är jag och så pass nördig som jag är inom min sport. Att tipsa folk om skor (har lite att jobba på med produktkännedomen bara men generellt kan jag ju löparskor) och berätta om egna tips och knep är roligt på riktigt! Folk är oftast tillmötesgående och tacksamma, de har liksom tid på ett annat sätt jämfört med de gäster jag hade i restaurangbranschen och de uppskattar verkligen att jag lägger tid på dem. Dessutom verkar teamet på plats vara helt fantastiskt! Jag ser fram emot den kommande tiden (frågan är hur stor del av lönen som kommer gå tillbaka till företaget?).
 
Såhär ungefär känner jag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0