Bullboxer

Dumt av mig, jag behöver ett par nya vinterskor i år. För fyra år sedan köpte jag ett par doc martens, jag har misskött dem otroligt, men de har ändå hållt, och sulan är det fortfarande inga problem med, det är bara att det gått hål på ovansidan så jag blir blöt om fötterna... dock skulle jag nog kunna putsa upp dem så de ser bra ut.
 
Kontentan är att jag köpte ett par skor för fyra år sedan i bra kvalité, förra året ville jag inte ha stora kängor på vintern så köpte ett par finare vinterskor med klack, budget från Din Sko. De gick sönder på en månad ungefär och det blev mina docs som höll ställningarna förra vintern också.
 
I år tänkte jag att jag skulle satsa på ett par i kvalité igen, för jag sparar ju på att köpa ett par för tusenlappen som håller i fyra år istället för ett par för 300 spänn som håller en månad. Jag hittade vad jag sökte, men alla andra hade också upptäckt dessa, de finns bara i strl 39-41 ÖVERALLT!
 


Och detta är ett riktigt "VILL HA" inlägg och ingen facerape.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0