Tre timmar kvar.

Som rubriken lyder, det är ungerfär tre timmar kvar av min helg nu, MEN då vi bestämde oss för att ha möte/middag imorgon-kväll så blir det inget på restaurangen då, så i princip "jobbar" jag bara en dag, imorgon blir det mer nöje och info/planering.

Helgen har varit ganska skön, förutom tvättid och snabbstäd (plus ÄNTLIGEN avfrostning av frysen!!!) i lördags morse så har jag bara lekt och slappat. Har varit snorig, så har inte ens tränat.... Var och "shoppade loss" på gränby, vilket betyder att jag köpte tre saker, eller fyra beroende på hur man ser på det, haha. Harembyxor, värt, ska köpa ett par till i en annan färg, sjukt sköna, loafers/pumpsen, jättevärt, var på halva priset nu! En kjol, en konstig kjol, fin, men konstig...
As you see...


Så fick jag presenter! Hur mycket som helst!... och av allt så var tre användbara xD


Igår lagade vi hemmagjord grekisk middag med egen tzatziki, grekisk sallad och kött som vi skar i pyttesmå bitar och grillade.... hittade inget riktigt bra bröd, men vi tog vanliga pita-bröd till, neutralt och bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0