Here you go

Åh juste! Jag lovade en förklaring till "Supplies!!". För en-två månader sedan var jag och Grappe på Mongolisk restaurang. En servitör råkade tappa en öl på en gäst (har för mig att den var tom men att han fick lite kladd på sig), vi började spinna på det och satt och diskuterade huruvida gästen som fick öl på sig kanske fyllde år och skulle få en "överraskningsöl". "SUPPLIES!!!!!", sa jag helt odiskret och ganska högt, sedan såg jag i ögonvrån att någon stod vid vårat bord bakom mig och höll på att plocka av. Grappe blev mer och mer röd i ansiktet och det här var det värsta, för vi tittade på varandra och skrattade bara mer och mer, jag bara ville gå därifrån och sjunka genom jorden helst, kändes som att han stod där i en evighet! Jag kände mig så hemsk och ännu värre att vi sitter och skrattar asmycket medan han fortfarande stod kvar vid bordet och (jag i alla fall) undviker att titta på honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0