På begäran.

Jo, jag har egentligen haft lite att skriva om, men inte så mycket tid över. Såååå, i söndags var jag ju på min "rally-lektion", lite överskattat, en jävla massa pladder och inte så mycket körning som man kan önska, när jag kom igång var det liksom slut, men jag skulle gärna köra mer, om det betydde att man faktiskt fick köra lite, värma upp ett tag och sen köra järnet, för som sagt, jag var ganska feg i början och när jag väl vågade så skulle vi sluta. Synd. Nu har ju inte jag de bra bilderna, det har min syster och hon är så otrooooligt seg på att skicka över bilder alltid, så vi får väl se när jag får dem, runt nyår kanske? Lite smakprov kan ni få i alla fall.



Jo, vi skulle göra en "Scandinavian flip(-ia, instruktören var finsk)", det här var nog det närmsta jag kom, fick dock bara ett försök då en kille snurrade under första varvet så jag fick åka förbi lugnt och en funkis var ute och fixade konerna varvet därefter.


No comments

Idag har jag möblerat om i sovrummet för att ändra perspektiv litegrann, och det var svårt att fota.



Sedan har jag hittat inte bara en utan två igelkottar ute i rabatten!



Den som tittar in i kameran är elak, den slåss på sin kompis och fräser åt mig.

Happy now MK?

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack så mycket hjärtat, fortsätt så:D

2010-05-12 @ 17:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0