Hyss hyss.

Hej, den här helgen har varit kul. I fredags åkte jag hem till min lilla vän och satt barnvakt åt henne medans hon jobbade, jag kommer bli världens bästa mamma typ.... eller nja, som Grappe säger "Cissi´s barn är olagligt snälla", fast jag vet inte om jag felciterade nu. Vincent somnade vid halv-nio och C kom inte hem förrän vid halv-elva, så det var lite tråkigt ett tag. Men när hon väl kom hem åt vi massa godis och tittade på film, det var mysimys, vi dissikerade viktiga saker, eller inte så viktiga för världen kanske.



SÄXY @ work


På lördagen vaknade jag av att barnet stoppade ett finger i ögat på mig (vi sov alla tre i C och H´s säng, och han kunde nog inte riktigt förstå varför jag låg där istället för hans pappa). Vi spelade "Little big planet" och tittade på ännu en film medans vi åt massa mera godis och hembakat bröd. Sedan gick vi på husvisning, eller lite halvt, vi gick in och sen sade Cissilini att hon inte var intresserad av det där huset och inte ville ha "den där kärringen som granne", det stod nämligen en tant utanför och spanade på alla spekulanter och var väldigt misstänksam. Jag åkte hem, umgicks med Grappe, åkte och plockade upp Lillis, spelade tv-spel, kollade på film osv osv tråk tråk. Hursom, vid tolvtiden ringde det, jag ville inte svara först för jag visste inte vem det var, men sen tvingade Grappe mig att svara och då visade det sig att det var min bror som ville ha sovplats för natten eftersom han skulle ut på flustret och inte hade lust att ligga på ett liggunderlag hemma hos sin arbetskamrat som håller på att renovera sin lägenhet. Så vid strax före fem imorse kom han hit.

Idag har jag varit med Johnny rätt mycket alltså, han shoppade loss på Gränby c och jag var med som moraliskt stöd, smakråd och galgbärare, men det är lugnt, det var rätt kul att vara smakråd åt någon som har råd att köpa vad han vill, det enda tråkiga var att han spenderade cirkus en timme på game. Så har jag fått köra hans bil lite också, den hade en egen personlighet så att säga... han erbjöd mig också att låna Nissan någon dag, ha-ha-ha. Jag vet inte om jag skulle våga att någonsin komma i närheten av hans finbil, jag kanske skulle råka repa lacken med min andedräkt.



Ok det här är inte hans bil, men det är ett typ lika lågt kjolpaket och en samma, lika modell... liknande färg också faktistk fast helfärgad orange, men ni förstår vad jag menar kanske?


Så vad mer? Jag har dåligt samvete att jag aldrig hör av mig till folk. Så ni som läser det här, förlåt, men jag har aldrig varit den som spontanringer till människor, ni får gärna ringa mig.

Och angående rubriken så ska vi hyssa lite senare idag, men det uppdaterar jag om en annan dag, kanske imorgon, när vi ser hur det gått, kanske kommer personen läsa annars och sen kommer hysset bli förstört.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag är ganska dålig på att spontanringa med :P

2009-05-17 @ 19:00:27
URL: http://camillaoe.blogg.se/
Postat av: Janie

Men du msmsade iallifalli.

2009-05-18 @ 01:46:45
URL: http://janienystrom.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ja lite bra kan jag vara ibland ;)

Nu ska jag ut och tjuvträna igen. Men om du spontanringde lite så skulle vi säkert träna mer tillsammans :P Så vi får höras oftare. Och vad var det för hyss???

2009-05-18 @ 18:18:57
URL: http://camillaoe.blogg.se/
Postat av: Janie

Helt misslyckad blev det, vi skulle stjäla tillbaka våran bil som hon haft och lämna hennes lite gömd på en parkering i närheten. Hon hade inte ens märkt att den va borta.

2009-05-20 @ 11:27:21
URL: http://janienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0