Kalais.

Vi har varit på landet.

Eller först var vi hem till svärmor och hämtade ett papper som Grappe var tvungen att ha till bettingen. Där fick vi saft och sylt och ett par skor, som jag nog kanske inte kommer använda, jag vet inte, jag gillar mönstret, men inte modellen.

Sen åkte vi ut på landet, min bror var där. Han och Grappe lekte pyromaner. Vi fikade Josse-fika och grillade gott, Josse fick paket och så letade vi lite kattungar. När vi åkte därifrån så fick vi med oss en psykle! Så nu har vi två psyklar! Då kan vi psykla tillsammans i sommar!

Nu är vi hemma igen, våra hunger-mätare är på topp, våra kul-mätare är rätt höga och våra energi-mätare är nog ganska låga (min miljömätare är lite låg, men det gör inget, det finns ju egentligen ingen sådan så).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0