Vi lever i det mest informerade samhället någonsin.

Ändå kan inte folk skicka iväg ett litet sms. Jag är lite ledsen, egentligen inte på att vi blev rätt få (för jag hoppas att de få som kom hade ganska kul ändå), men för att jag fick tio st återbud samma dag som festen är, och tre stycken som inte ens brydde sig om att lämna återbud utan som jag själv fick fråga om de skulle komma eller ej. Jag menar, visst folk kanske inte kan komma, det är ok, man kan inte tvinga någon till något, men man kan försöka säga till i förväg, för det är inte så kul att lägga om saker en timme in i det hela eftersom allt helt plötsligt blev ändrat.

Kommentarer
Postat av: Cissilini

Jag å Desse hade skoj vet jag iaf!!

2009-08-28 @ 23:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0