Kissekatter, Kurtan och Zebraränder...

Igårnatt drömde jag att jag var på konsert, det var härligt, bara det att jag trodde jag var på en Cocksparrer-spelning men "Come as you are" spelades i högtalarna :o. Hursom så vaknade jag och märkte att dom spelade Nirvana på bandit som jag haft igång hela natten, så då var det väl inte så oförklarligt att den låten smugit sig in i mitt huvud.

Och snart ska jag gå och jobba, jag är randig som en fisk på benen för jag klippte gräs igår och blev mer eller mindre brun på olika delar av kroppen, så jag är en jättesöt zebra :).

Men nu ska jag nog gå och pussa på bebisarna igen, dom är så söta, man får liksom aldrig nog av att titta på dom, och då har dom inte nått någon rolig ålder än ens.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Har du fått något jobbande nästa vecka? hoppas poppas

2008-07-04 @ 23:12:52
Postat av: Janie

Ja, faktiskt ! :D ... nästa fredag ska jag jobba eftermiddag :D

2008-07-05 @ 01:32:58
URL: http://janienystrom.blogg.se/
Postat av: Cissi

YES! Minst en dag kommer vi jobba ihop då! :-D

2008-07-05 @ 08:27:48
Postat av: Janie

sisi :D

2008-07-06 @ 20:31:39
URL: http://janienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0