_ _ _ _ _ _ _ _ -Tripp

Gissa ordet :P, inte så svårt kanske om jag säger att min orienteringskompis och f.d. parallellklassis Jesper gjort en hemsida där han lägger upp bilder från olika diverse orienteringsevenemang, och jag hittade massa roliga bilder från mitt bästa femdagars :D. Så nu blire kort due (alla bilder är lånade från o-shot.se, för att vara tydlig) .



Fotografen själv i all ära


Första dagen klättrade jag vägg, som vanligt, kolla hur mycket spö killen till höger får :P.


jag och Jonte, jag och Jontes söta men onda lillasyster Angelica, jag ensam

På milkostafetten
(en tävling där alla Sveriges fyra bästa ungdomar från varje distrikt mellan 0-16 år tävlar mot varandra,
Uppland kom trea om jag inte minns fel)



Andra etappen, jag är jättekoncentrerad :P,
sprang faktiskt elitklass det året D18elit (Damer 18 år elit),
placeringen var inte så bra dock :P



Sen fick jag några Rånäs:are på rygg, hur kunde jag få det?



"Vart är hon?"



"Här är jag mamma, 4000 m upp i luften"
(den lilla pricken som säkerligen bara ser ut som lite damm på skärmen)



Lite närmare och perfekt landning(vi ramlade inte iallafall).
Kolla in min schnygga outfit, senaste mode i USA sa dom, jag tror dom ljög.
Han jag hoppade med körde på flipflops med gummisnoddar mellan stor-& pektån xD



Och en avslutande bild, taktiksnack med en tränare från klubben
efter sista etappen.



Allt det det där plus bad, cykelturer, pokerturneringar, go-kart cup och en sjuhelsikes fest på Alfta dansbana hanns med, det var mitt bästa o-ringen :).



Kommentarer
Postat av: Anonym

maaah! jag vill också hoppa fallskärm!!!

2008-07-12 @ 10:20:47
URL: http://johanafnartuna.blogg.se/
Postat av: Janie

Do it ! fast inte i sthlm, där är det asdyrt.

2008-07-12 @ 12:00:34
URL: http://janienystrom.blogg.se/
Postat av: Ackelman

haha ja detta var helt ärligt de bästa o-ringen genom tiderna.. iaf vad jag minns.. :p dock så ska vi nog ha glömt avslutningen på festen, efter bussavstigningen.. :P

2008-07-12 @ 22:45:57
URL: http://www.o-shot.se
Postat av: Janie

HAHA,jag hade ganska kul trots att vi inte mådde så bra xD, tur att Johnny va där :P

2008-07-13 @ 00:04:19
URL: http://janienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0