Pluggar

Det går bra, emellanåt är jag arg på boken, det känns som att den inte är uppbyggd för egenstudier, men jag lär mig, bara långsammare. Sammanfattningsfrågorna är pain in the ass, dryga frågor som kräver långa svar, jag skriver ändå för skrivning är min bästa inlärningsmetod, hade det varit läsning hade jag ju bara kunnat läsa igenom facit.... men jag försöker att inte tjyvkika förrän efter jag har svarat, och då ändrar jag om det är fel, haha. Min dag idag. Synd att det regnar nu när jag faktiskt för första gången på riktigt kunnat njuta av min nya fina uteplats, utan kompostsäckar och gamla möbler. Det är ju förmiddagssol där. Ikväll ska jag jobba för första gången på en vecka, det blir spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0