12 dagar

Den här dagen kommer bli så kort, jag somnade vid 6 imorse, gjorde ett tappert försök att ställa klockan på 10, men orkade VERKLIGEN inte gå upp då.... vid 13 ungefär var jag vaken nog att kliva upp. Sedan har vi handlat, grillat i solen och spelat spel, nu är jag trött som få. JA JUSTE, jag bakade paj också, rabarberpaj, utan socker, för att vi inte hade något hemma, hade i honing istället. Det hade funkat, om det inte var så att jag varken hade havregryn eller kokos, och då blir det inte riktigt rabarberpaj som det ska vara, hade på lite krossad sötmandel. Jaja, det var kul att baka och få vara kreativ.

Imorgon ska jag jobba igen, dag, skönt, jag är så less på "hej-vi-festar-varje-dag-och-super-bort-våra-hjärnceller" studenterna.... varför ska ni plugga om ni ändå tänkt slösa bort det? Och sluta vara så otrevliga och bete er som att ni är bättre än alla andra, för ingen människa som faktiskt är en bra människa gör så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0