VÅTMARK!

Jadå, mina två lediga dagar var det. Jag vaknade klockan tio imorse av att min syster ringer och undrar vart nycklarna till cafét är. "Shit" tänkte jag och sprang upp, jahadå, jag hade tagit med mig nycklarna hem såklart. Dom hittade tydligen extranyckel ändå och öppnade cafét även fast det är skitväder. Men så var det massa bråk hemma osv. så en timme senare ringer pappa och säger att jag måste "sätta dig på första bästa buss och åka ut med nycklarna." ... Älsklingen ringde svärmor och hon ställde upp på övningskörning ut på landet, som tur var. Där var det krig och usch, och dålig karma, jag ville hem. Blev inte mycket vila och lugnt idag då eftersom mina föräldrar har ringt/smsat en miljard gånger.... jag blir så trött.

Imorgon då? Min andra lediga dag, eller? Nej, då måste jag jobba för min syster har fått ett möte som hon måste på... livet S U G E R ... Så nu blev det EN ledig dag mitt i veckan, på onsdag... men då ska förmodligen Grappes morbror och mormor komma förbi, kan bli kul att få träffa hans släkt mer för den delen, men jag är så trött nu, nästa vecka så ska jag jobba 13 timmar om dagen, eller 12½, men med ca en halvtimmes resväg mellan jobben. Klagaklagaklaga.... varför kan det inte finnas fler människor och skjuta över ansvar på, jag vill inte ha ansvar nu, jag har ju sommarlov FFS ! Eller ? Borde man inte få ta sommarlov efter studenten också, man kanske behöver lite ledigt ?

Kommentarer
Postat av: celina

nEj! BUUU! Stackars. :((

2008-07-07 @ 22:13:08
URL: http://celina.blogg.se/
Postat av: Janie

Ja, buu, men jag slapp idag, fast det innebär att jag måste åka ut och bo på landet några dagar igen from imorgon pga busstrejken.. buu på bussar med !

2008-07-08 @ 13:09:34
URL: http://janienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0