Nej, ingen bild idag heller,

för jag vara lat kvinna som inte orkar plocka fram min egen dator. Så nu sitter jag här på Grappes data ännu en gång.

Sen sist har jag förlorat stort på bowling, ertappat katten med att gräva ner sitt favvosnöre nummer ett i sin låda och haft körlektion.

På bowlingdagen efter bowling satt vi ihopkurade i soffan och tittade på Weeds när det plötsligt började låta utanför, jag trodde att nu blir vi attackerade av Ryssland, eftersom Sverige är ett så jävla fegt land som vill vara till lags för alla och dom har skaffat sig en stark militärmakt som ska komma och köra med oss svenskar som slavar i all evighet eller något i den stilen xD. Som tur var så var det bara någon i grannhuset som fått översvämmat avlopp och hade ringt slambilen klockan ett på natten.

Sen åkte Fabian hem efter att ha tröttnat på oss och vårat Weeds, nu kommer vi inte se honom förrän möjligtvis till jul, om inte engelsmännen ätit upp honom innan dess.

Igår kom min bror hem efter fem månader på Nya Zeeland, och imorgon ska jag träffa honom, kan bli kul.

Annars har jag inte så mycket att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0