Välkommen vår!

Det känns att det har varit en lång, hård vinter. Mörkret tär på mig, kylan isolerar mig. 
 
På något sätt känns det ändå som att våren är på gång nu och med den nytt hopp. Hopp om att sluta oroa mig, att sluta tänka på livets flyktighet och att sluta vara rädd för att den dröm jag idag lever i ska ta slut. 
 
Idag har jag lagt träningsschema för fyra veckor, jag har också lovat mig själv en clean eating-period under tiden, inget mer kvällsgotte, mysvin eller falla för glassug slöa dagar. Om två månader och en dag står jag på startlinjen för årets första lopp som betyder något, då ska jag vara taggad och så redo jag kan. 
 
Nu väntar bara den svåra delen, att faktiskt följa denna planering och inte falla för frestelsen att äta varma mackor till middag, men jag har gjort detta förr, det kommer gå fint. 
 
Ups and downs
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0