Dag 2- "tusingar"

Jag AVSKYR intervaller, långa, intensiva intervaller suger musten ur mig och tanken på hur jobbigt det är ger mig ångest.
 
Detta fick min stackars sambo ta smällen för imorse.
Förlåt. Igen.
 
8:30 hade jag ändå snört på löpskorna och kom iväg. Väl i spåret gick det bra, jag höll tempo genom alla intervaller. Passet var 10×1000m med 500m joggvila mellan varje intervall, totalt 16,5km med uppvärmning och nedvarvning inräknat, ca 75 min.
 
Mitt i en högintensiv intervall fick jag ett välkommet samtal också, om än otimeat då jag flåsade som en galning, haha! 
 
Allt som allt, bra morgon, bra pass, solsken! 
 
Ha en fin dag du som läser detta 😊
 
Mvh på pendeln till jobbet 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0