WIE!

Nu har jag anmält mig till två av deltävlingarna på SCC (stockholms city cup), orenteringssprint, det ska bli JÄTTEKUL! Jag gillar sprint, jag gillar SCC för det är så himla mycket folk och för att det är så blandat, många etablerade orienterare men många provapåare och nybörjare också, och alla springer i samma klass. Det är uppdelat i damer och herrar, men inga ålderskategorier och elitklasser, vill man springa utom tävlan finns det en motionsklass också där både damer och herrar som inte vill tävla kan anmäla sig. Ser fram emot detta väldigt mycket nu! Ena deltävlingen är 30/5 också, tre dagar före maran, så då kan jag lätta lite på tävlingsnerverna där.




Happy happy JOY JOY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0