SCC

Helt ok premiär, inga stora missar (alltså inget över en minut), blev sjukt störd över några killar som höll på och gick efter och ropade efter mig på en kontroll (och det satt en kontrollant där som inte sa åt dem! Jag ignorerade dem så gott jag kunde och sprang vidare). På en sträcka kom jag tvåa, det ni :), och totalt kom jag 87a av 165(-isch) löpare. +5.50 (minuter, banan var 2,3 km, min tid 18.51) från ettan. Nästa vecka pressar vi lite, var mycket tänk och snabba beslut idag, riktigt roligt, men det gick inte att bara "kötta" utan man var tvungen att spara lite syre till hjärnan också, och det är ju tekniken som är min svaga sida. Jag gillar sprint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0