Saker man gör för att slippa städa.

Plugga ex. vanligtvis är det väl tvärtom, men jag har gjort ett kapitel i min bok idag för att slippa städa. Jag har också läst igenom hela min blogg, eller bläddrat igenom nästan alla fyra år som är dokumenterade, det är häftigt, FYRA ÅR liksom. Detta är inte min första blogg heller, har en äldre som finns kvar och en ännu äldre som är raderad. Jag funderade på att gå och köpa kolloidalt silver, men vet inte om det finns att bara köpa i butik, är lite konstiga regler omkring detta (det hotar skolmedicinen och konkurerar med pencillin... frågan är om det är "dåligt" eller dåligt, men jag skulle vilja prova det, jag har hört mycket bra).
Nini idag och det fina fönstret av växter. Ganska svårt att ta bra bilder med en mobil i motljus, så detta får duga, egentligen ska ju bapelsinen stå utomhus, men det har varit lite kallt på nätterna och spöregnat nu så vill ju inte ta livet av den på en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0