And I'm like "Hot damn let me make you my boo!"

Jag har "a shitload of things to do", men fortfarande sitter jag och googlar på musik. Cobra starship <3 Nu får norden börja gilla dem lite mer så jag kan få se dem live... fast jag gillar deras äldre låtar mer än de nyare.
Typ:
Snakes on a plane (på denna är "The Sounds Maja" och Will.I.Am med, Soundtrack till B-filmen med samma namn)
The church of hot addiction (här började min "lovestory" med Cobra starship, på ZTV -06 en korkad video, men en sjukt "catchy" låt)
The kids are all fucked up
The ballad of big poppa and diamond girl
Send my love to the dancefloor
Ganska eget och karaktäristiskt jämfört med:
#Nite ft. My Name is Kay (deras nya singel som kom ut i veckan, en remake från deras singel förra året med samma namn, Kay är skillnaden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0