7:e Maj

Om jag blir instängd för länge slår det över. Idag började jag plugga, har läst igenom första kapitlet men hann inte göra sammanfattningsfrågorna innan mamma ringde och sa att de var på väg in mot stan. Jag mötte upp dem på plantagen där jag fick växter och jord (tack så mycket snälla paeronen) för att trixa om på uteplatsen. På ÖB köpte jag handskar och spade och sedan köpte jag ett nytt set med utemöbler för presentkortet Grappes mormor gav oss i julklapp.
Detta var vad jag började med.

Såhär ser det numer ut i rabatten, tre lyktor två buskar, hann bli så mörkt innan det var färdigt.

Resten av röran.

Tadaa.... syns inte så mycket, får ta en bättre bild imorgon när jag åkt med komposten till tippen.

Finaste lilla bapelsinträdet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0