ULK-träning

Jag hade kul, nu är jag inte världens mest pratglada människa (om jag bara befinner mig bland folk jag inte känner så bra) men det känns bra, jag trivs. Idag körde vi väldigt lugnt, på tillbakavägen kändes det som att jag ville dra på lite och fick med mig en kille på att köra lite mer tempo, efter att vi kommit till uppsamlingsplatsen och börjat stretcha lite så kom resten av gruppen och tyckte vi skulle köra en liten runda till runt studenternas.... jag hetsade igen och fick med folk på en spurt, som jag inte själv orkade hänga med på, men jag har definitivt fått lite draghjälp och det är precis vad jag är ute efter just nu. Totalt blev det 11 km på 51 min, exkl uppvärmning och nedvarvning. På tisdag kommer UNT och ska vara med på snabba femman, jag jobbar middag och missar det om ingen vill byta med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0