orddiarré

Helt trött, och ändå har jag bara jobbat 1½ pass och har två kvar. Är lite ovan med eftermiddag nu, har varvat mellan dag och natt senaste månaden så kanske därför det känns konstigt med eftermiddag, det är slitigare på det sättet att man jobbar under både lunch- och middagsrush, men det är skönare på det sättet att jag som paschef inte har så mycket chefsgöra. Bara chef imorgon också och sedan medarbetare på fredag. Annars då?


Lillasyster tog körkort imorse, så vi bokade halvt en lekdejt på lördag, funderade på om jag skulle ta mig till teamsportia imorgon innan jobbet och köpa vätskebälte och springa ut på landet..... så får hon köra tillbaka mig, krockar vi och dör så var det roligt att känna er (denna plan beror dock på väder och ork, lär ju vara ute rätt tidigt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0