Vad nu?

Jag känner mig hängig och seg, lite sjuk och varm (konstigt?), jag känner smärta (fast inte så farligt som jag trodde ändå), men framförallt känner jag TOMHET. Vad nu? Detta har varit mitt stora mål, min utmaning, mitt skryt senaste tio (?) månaderna. "Jag ska springa marathon", men nu har jag sprungit marathon, vädret var förjävligt, men det gjorde det bara ännu mer markabelt att jag gick runt, jag var nog bra mycket sämre tränad än många ändå, särskilt med tanke på att jag låg hemma sjuk för mindre än en månad sedan. Så, vad händer nu? Vad blir mitt nästa mål, Lidingöloppet är inplanerat till hösten, det är dit skatteåterbäringen kommer gå, men det är ju kortare, nu vill jag ju gå längre, och snabbare, jag får googla lite, eller helt enkelt anmäla mig till maran nästa år och köra på en kanon-tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0