En dag på stan

Först låg jag i solen, myste, läste, tittade på molnen. Sedan åkte vi till gränby och köpte nini-kini, tadaaa!
SCHNYGG färg va? Och blå-turkosa trosor till (alla jag frågat har direkt sagt att den blåa bikinin var snyggast, medan jag ÄLSKAT den rosa/orange/gula, det är liksom "mina" färger, så jag köpte en del av varje eftersom det var mix 'n' match). Kändes så naket att lägga upp en bild i trosor bara, knäppt jag vet.



Sedan åkte vi till staden, vi åt på taco bar och köpte bigarråer. Vi gick hem till Micke i hans mini-etta och hängde lite, sedan kom dagens höjdpunkt UPCON! Vi gick till vaksala torg, satte oss på en bänk, åt våra bigarråer och gissade vilka alla som gick förbi var utklädda till, riktigt mysigt. Efter att vi ledsnat på upcon gick vi ner till ån och satt lite där, till pumphuset och kikade in genom fönstrena, vi lärde oss om fisktrappor och till slut åkte vi hem igen.

Nu ska jag cykla till kiosken och hämta paket och sedan kanske jag ska springa en sväng, om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0