Åååååh!

Jag är inte klar med kemin ännu, nu har jag suttit hela dagen idag och beräknar vara klar imorgon förmiddag om jag fortsätter såhär (jag jobbar inte jättesnabbt och tar ganska många pauser, så förhoppningsvis är jag klar ikväll och så kan jag gå ner till skolan imorgonbitti och bara gå igenom allt med min handledare)... jag gör det tråkigaste av allt nu, skriver labrapporter, på laborationer någon annan gör som jag får titta på i mediaplayer...
 
Det är jättejobbigt att göra såna här tråkerier samtidigt som man precis slutat snusa.... Jag hade slutat bita på naglarna fram tills idag också, men jag blev för nipprig av allt stillasittande. Nu ska jag gå ut och springa en sväng, för min hjärna är gröt, för jag är sjukt sugen på nikotin och för att jag inte ska småäta.... 
 
Agendan idag nu då:
Springa
Gå till affären och köpa tuggummin, samt någon form av pluggodis.
Göra klart inlämningsuppgiften och spara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0