<3

Börjar bli lite tråkigt utan bilder, men jag har faktiskt fortfarande ingen decent dator. Låg och fantiserade igår om alla lopp jag skulle springa och om mina planer för sommaren, upplevde den där känslan när man blir kär i tanken, det var fint. Tänkte att jag skulle springa vårruset, men det är två dagar innan stockholm marathon, så jag vet inte, kanske.

Idag ska jag jobba som igår. Igår blev jag kallad "jävla fitta", jag blev så arg! Vilka människor beter sig så egentligen? Snubben stod sist i kön, och vi var två som jobbade, då jag inte ville svinna extra mat så sänkte jag inte pommes förrän jag försäkrat mig om han ville ha det, jag sa att det skulle dröja och sen blev han förbannad för han väntat tre min extra, skitskalle. Tjejerna som kom in samtidigt som han blev hotfull och kallade mig fula saker var hur gulliga som helst dock, tack till er! Och han som köpte mat till den hemlösa(?) damen (svårt att veta, hon såg väldigt väderbiten ut, men jag vet inte) var också rätt fantastisk, det jämnade ut sig. Jag skrev rapport på den där elaka jäveln också och jag tänker INTE servera honom nästa gång han kommer, då får någon annan göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0